Implementering er en vigtig faktor for os - en god start for dig og din virksomhed er også en succes for os.
Vi deler implementeringen op i tre faser:
For at sikre fælles fodslag og komme godt fra start, afholdes der altid et opstartsmøde if. med implementeringen. På dette møde gennemgår vi, i samarbejde med dig, virksomhedens arbejdsgange og træffer beslutninger, der vedrører krav til fremtidige registreringer.
Efter opstartsmødet konfigureres løsninger, på baggrund af de krav vi kom frem til if. med opstartsmødet.
Alle systemparametre sættes op, medarbejder oplysninger indtastes, kunder indlæses i systemet etc.
Vi opererer med to brugeruddannelser: en administratoruddannelse og en brugeruddannelse.
Administratoruddannelsen tager ca. ½ dag. Her gennemgår vi grundigt alle funktioner i systemet og sikrer, at den nye administrator er i stand til at udføre ændringer og løbende vedligeholdelse af systemet.
Brugeruddannelsen tager ca. 1 time. Her gennemgår vi alle de funktioner, de ansatte vil stifte bekendtskab med i den daglige brug af systemet.