Med RCS WEB Reklamation kan Webshops tilbyde deres kunder at indgive reklamationer og returnere produkter. Løsningen opfylder et behov for online anmodninger, fra utilfredse Web shop kunder vedrørende et produkt eller en service, som de har købt.
RCS WEB Reklamation gør processen af reklamationsbehandling synlig, struktureret og interaktiv. Med mulighed for et personligt og dokumenteret arbejde, kan dine kollegaer med adgang til data finde frem til de særlige tilfælde. Kunden bliver gjort opmærksom, hver gang du sender en relevant korrespondance.
Med RCS WEB Reklamation er du sikret, at både dig og din klient er forpligtet til at gennemføre hele processen inden for en bestemt tidsperiode. En form for kompensation kan være ombytning, kreditnota, delviskreditnota eller dekort. Hvis du har brug for at bestille en vare under kompensationsprocessen, kan du gøre det direkte fra formularen.
er 100% integreret mellem RCS WEBSHOP og SAP Business One.
Se vores produktblad herunder
Hvis du er interesseret i at høre mere om hvad RCS IT kan tilbyde, så ring og få en uforpligtende snak med Robert Schytt.