RCS Web Business Manager er et enkelt og effektivt webbaseret system hvor du blandt andet kan registrere time- og ressourceforbruget på sager og opgaver i din virksomhed. Det giver et hurtigt overblik over de enkelte sagers forløb og økonomi, samtidig med at det sparer virksomheden tid og penge.
Systemet tilbyder række funktioner, der altid følger med en standard version af systemet. Herudover er det muligt at tilkøbe moduler eller få specialudviklet moduler, som passer til din virksomheds behov.
Kernen i RCS WBM tager udgangspunkt i en nem og effektiv tidsregistrering for den enkelte medarbejder. Via et overskueligt ugekort kan medarbejderen indtaste sit timeforbrug på de enkelte sager.
Med Web Business Manager får du nemt overblik over alle virksomhedens sager og projekter. Det muliggør optimal sagsstyring, hvilket giver resultater direkte på bundlinjen. Dermed kan reelt tidsforbrug, på en given opgave eller et projekt, altid synliggøres og faktureres.
RCS WBM giver dig en nemmere måde at danne overblik på. Med hjælp fra den indbyggede rapport generator, er det muligt at udarbejde dynamiske rapporter der kan fortælle dig om alle økonomiske og statiske data.
RCS WBM tilbyder også fuld tilgang til at overvære produkter, opstillet ud fra prislister udarbejdet i integreret software. Oversigten fortæller dig også lagerstatus på disse produkter.
Web Business Manager tilbyder en omfattende projektstyring, som der sørger for at alt data vedrørende et projekt er samlet i et system. Nogle af de funktioner som WBMs projektstyring kan tilbyde er følgende:
RCS WBM indeholder et omfattende kunde-, leverandør- og emnekartotek, hvori du kan oprette et ubegrænset antal kontaktpersoner pr. forretningspartner og journalisere alle vigtige stamdata.
Web Business Managers personalestyring, kan svare på alle spørgsmål, så som, hvor meget ferie har jeg tilbage? Hvor meget afspadsering har jeg til gode? Hvor mange kilometer har jeg kørt i min private bil i denne måned? Desuden kan der nemt genereres rapporter der viser den enkelte ansattes faktureringsgrad, timeforbrug og sager.
Opret, redigér og send dine sagsdokumenter fra ét og samme interface.
Web Business Manager har effektiv dokument håndtering. Dette betyder at du kan skrive tilbud, projektbeskrivelser m.m i word og excel. Med RCS WBM Dokumentinterface (DI) kan du oprette, redigere og sende alle dokumenter, der vedrører projektet fra et og samme interface.
Når du anvender RCS WBM DI, bliver alle dine dokumenter automatisk gemt sammen med sagen. Det har den fordel, at du dermed ikke længere skal søge efter eventuel skriftlig korrespondance eller tilbud andre steder i jeres netværk - nu klikker du bare på dokumentet inde fra sagen.
RCS IT tilbyder flere muligheder for tilkaldelse af support. Vi kan tilbyde en Support Desk, som der behandler support tickets. En anden mulighed er at planlægge direkte fra projektstyringen hvornår du har brug for støtte med programmet.
RCS WBM er Internetbaseret, hvilket giver store fordele for din virksomhed. Systemet skal ikke installeres på medarbejderens maskine og medarbejderen har adgang til systemet fra kontoret, hjemmefra og ude i marken via en pc, tablet eller mobiltelefon med internetadgang.
RCS WBM er integreret med SAP Business One, Uniconta, E-conomic, C5, XAL, m.m.
Se vores produktblad herunder
Læs mere om moduler