Spar tid og penge med data lige ved hånden
Udviklingen kræver at man hele tiden bliver hurtigere og mere effektiv og ofte kun med begrænsede ressourcer til rådighed.
Derfor tilbyder vi RCS Mobile Løsninger til din virksomhed, som vil spare dig tid og penge.
Den mobile bruger kan udføre sit arbejde hurtigt og enkelt, fordi informationsudvekslinger bliver automatiseret, så den mobile medarbejder har alle informationer lige ved hånden.
Der er store gevinster at hente i det daglige ved at automatisere dataopsamling med håndterminaler. En mobil håndterminal er en arbejdsstation, som kan være trådløst integreret med virksomhedens ERP-software f.eks. Microsoft Dynamics C5 eller SAP Business One. Det gør det enkelt og intuitivt at udføre de daglige opgaver, uden at være bundet til kontoret. I en verden hvor fleksibilitet er altafgørende, er netop denne fordel ved at kunne arbejde hvor som helst, en vigtig grund til at gøre medarbejderne mobile.
Håndterminalen kan være fra Intermec model CN 50, som har mange funktioner og en robust kvalitet.
Alle disse features kan din virksomhed bruge i sit daglige arbejde med disse handlinger
Elektronisk dataopsamling, transport, logistik, lagerstatus, vareudbringning, varemodtagelse, billettering, priskontrol, ordrepluk, ordreoptagelser på messer, ordreoptagelser for sælgere på farten, effektiv ordrehåndtering, aktiv prisregulering, oprettelse af nye kunder i salgs øjeblikket, gennemgang af lagerbeholdning i displayet, hurtig oprettelse af stregkoder, mulighed for at lave dit eget stregkodedesign, integration og kommunikation til adskillige virksomhedsløsninger, rapporter og statistikker.
Vi er specialister i at skræddersy løsninger, til netop de behov og udfordringer moderne virksomheder står over for i dag.
Se vores produktblad herunder
Hvis du er interesseret i at høre mere om hvad RCS IT kan tilbyde, så ring og få en uforpligtende snak med Robert Schytt.