Kunde- og kampagnestyring

Som naturlig del af sag- og projektstyringen har vi indbygget et system til håndtering af virksomhedens kunder, således at du kan have alle relevante data samlet ét sted

RCS WBM indeholder et omfattende kunde-, leverandør- og emnekartotek, hvori du kan oprette et ubegrænset antal kontaktpersoner pr. forretningspartner og journalisere alle vigtige stamdata. 

Du kan med få klik danne dig et overblik over, hvilke produkter og services kunden har købt hos din virksomhed, samt hvilke konkurrerende produkter kunden har. Desuden er det muligt at oprette historik på kommunikation og kampagner/events på den enkelte kunde, med mulighed for opfølgning.

Udsendelse af online kampagner i form af f.eks. nyhedsbreve kan nemt og hurtigt sendes til en gruppe af kunder, ligesom der nemt kan laves brevflet på kampagnebreve. Tilbudsgivning kan ligeledes oprettes på den enkelte kunde/sag og sendes direkte via e-mail fra systemet eller udskrives. 

Fordele

  • Nem og overskuelig kundeliste
  • Historik på kommunikation samt opfølgning
  • Bedre dokumentation 
  • Sorter kunder efter gruppe 
  • Adgang 24/7 via Internettet uanset placering 
  • Nem generering af nyhedsmails og kampagner 
  • Automatisk brevflet ved udsendelse af kampagnebreve eller invitationer
  • Automatisk opfølgning  

Se vores produktblad herunder

Hvis du er interesseret i at høre mere om hvad RCS IT kan tilbyde, så ring og få en uforpligtende snak med Robert Schytt.