Mobile Løsninger

HÃ¥ndterminallilleSpar tid og penge med data lige ved hånden

Udviklingen kræver at man hele tiden bliver hurtigere og mere effektiv og ofte kun med begrænsede ressourcer til rådighed.

Derfor tilbyder RCS Mobile Løsninger til din virksomhed, som vil spare dig tid og penge. 
Den mobile bruger kan udføre sit arbejde hurtigt og enkelt, fordi informationsudvekslinger bliver automatiseret, så den mobile medarbejder har alle informationer lige ved hånden.

Der er store gevinster at hente i det daglige ved at automatisere dataopsamling med håndterminaler. En mobil håndterminal er en arbejdsstation som kan være trådløst integreret med virksomhedens ERP-software f.eks. Microsoft Dynamics C5 eller SAP Business One. Det gør det enkelt og intuitivt at udføre de daglige opgaver uden at være bundet til kontoret. I en verden hvor fleksibilitet er altafgørende, er netop denne fordel ved at kunne arbejde hvor som helst en vigtig grund til at gøre medarbejderne mobile.

Håndterminalen kan være fra Intermec model CN 50, som har mange funktioner og en robust kvalitet.

Intermec CN 50 tilbyder:

- Industriens mest avancerede og robuste mobile computer
- Høj kommunikationsperformance samt computer i et lille og let robust design, der er optimeret til mobile feltarbejdere
- Forbedret billedfunktion, som gør brugeren i stand til at tage 3 Mega Pixel topkvalitets helsides billeder, mens de er på farten
- Fleksibel Netværks Radio på trådløst netværk
- 3,75G trådløs WAN teknologi, som understøtter både stemme og hurtigt uplink og downlink data overførsel
- Integreret digitalt kompas og GPS Radio 
- Bluetooth v2.1 EDR Radio, der sikrer forbindelse til headsets, mobile printere, og andre bluetooth kompatible medier.
- Integreret mobiltelefon som sikrer høj kvalitet i telekommunikation, så du slipper for også at bære en mobiltelefon.
- Windows Mobile 6.1 operative system sikrer nem integration og intuitiv brug for udviklere og brugere.

Alle disse features kan din virksomhed bruge i sit daglige arbejde med disse handlinger:

Elektronisk dataopsamling, transport, logistik, lagerstatus, vareudbringning, varemodtagelse, billettering, priskontrol, ordrepluk, ordreoptagelser på messer, ordreoptagelser for sælgere på farten, effektiv ordrehåndtering, aktiv prisregulering, oprettelse af nye kunder i salgsøjeblikket, gennemgang af lagerbeholdning i displayet, hurtig oprettelse af stregkoder, mulighed for at lave dit eget stregkodedesign, integration og kommunikation til adskillige virksomhedsløsninger, rapporter og statistikker.

Vi er specialister i at skræddersy løsninger til netop de behov og udfordringer moderne virksomheder står over for i dag.


3 Gode grunde til at vælge RCS Mobile Løsninger

1. Den mobile medarbejder har alle informationer lige ved hånden.


2. De daglige opgaver kan udføres uden at være bundet til kontoret.

 

3. Du sparer tid og penge med den mobile løsnings fleksibilitet.

 

Download produktblad

 

Signaturerobert