Implementering

Implementering er en vigtig faktor for os - en god start for dig og din virksomhed er også en succes for os.

Vi deler implementeringen op i tre faser: 

Fase 1 - Opstartsmøde

For at sikre fælles fodslag og komme godt fra start, afholdes der altid et opstartsmøde if. med implementeringen. På dette møde gennemgår vi, i samarbejde med dig, virksomhedens arbejdsgange og træffer beslutninger, der vedrører krav til fremtidige registreringer. 

Fase 2 - Konfiguration

Efter opstartsmødet konfigureres løsninger, på baggrund af de krav vi kom frem til if. med opstartsmødet. 

Alle systemparametre sættes op, medarbejder oplysninger indtastes, kunder indlæses i systemet etc. 

Fase 3 - Uddannelse

Vi opererer med to brugeruddannelser: en administratoruddannelse og en brugeruddannelse.

Administratoruddannelsen tager ca. ½ dag. Her gennemgår vi grundigt alle funktioner i systemet og sikrer, at den nye administrator er i stand til at udføre ændringer og løbende vedligeholdelse af systemet.
Brugeruddannelsen tager ca. 1 time. Her gennemgår vi alle de funktioner, de ansatte vil stifte bekendtskab med i den daglige brug af systemet.

Fordele

  • Brugervenligt. Hurtig oplæring
  • Nem installation
  • Adgang 24/7 via internettet uanset placering
  • Skalérbart - vi tilpasser og udvikler gerne ekstrafunktioner
  • Integrerbart med SAP Business One, Microsoft C5/XAL, Navision og Dynamics.