Web Business Manager

Ud over en lang række funktioner, der altid følger med en standard version af systemet, er det muligt at tilkøbe moduler eller få specialudviklet moduler, som passer til din virksomheds behov.

Dokumenthåndtering 
Opret, redigér og send dine sagsdokumenter fra ét og samme interface: Effektiv dokumenthåndtering med RCS WBM DokumentInterface (DI).

Når du anvender RCS WBM DI, bliver alle dine dokumenter automatisk gemt sammen med sagen. Det har den fordel, at du dermed ikke længere skal søge efter eventuel skriftlig korrespondance eller tilbud andre steder i jeres netværk - nu klikker du bare på dokumentet inde fra sagen.
Med RCS WBM DI's indbyggede editor har du også selv mulighed for nemt og hurtigt at oprette alle de skabeloner, du ønsker.

Med RCS WBM DI's editor får du det bedste fra Word kombineret med alle de relevante data fra RCS WBM. Opretter du f.eks. en tilbudsskabelon, kan du anvende sideopsætningen fra Word (f.eks. jeres brevpapir) og samtidig integrere felter fra RCS WBM (kundenavn, adresse etc. samt budgetlinjer, der indeholder timepriser, varer, udlæg etc.).

RCS WBM DI betyder også at dine medarbejdere ikke skal efteruddannes, da systemet understøtter, at medarbejderne fortsat kan arbejde i Microsoft Office.
Sidst men ikke mindst kan RCS WBM DI naturligvis også sende de oprettede dokumenter via e-mail.

Se vores produktblad herunder

Hvis du er interesseret i at høre mere om hvad RCS IT kan tilbyde, så ring og få en uforpligtende snak med Robert Schytt.

Moduler til Web Business Manager